Centrumtilburg.com

In opdracht van het ondernemersfonds Tilburg ontwikkelde Eyeworx een locatiegebaseerde responsive website die bezoekers aan de Binnenstad voorziet
van actuele informatie zoals nieuws en evenementen in het centrum van Tilburg maar de bezoeker ook voorziet van actuele
parkeerinformatie en locaties en vertrektijden van openbaar vervoer. Naast deze informatie bevat de website informatie over alle ondernemers in
het centrum van Tilburg. Wil je een hapje gaan eten dan zal de website op basis van je zoekcriteria en actuele locatie je de eetgelegenheden in de buurt tonen.
Via een simpele klik op de getoonde kaart vindt de bezoeker alle belangrijke informatie over de locatie.

Naast de informatie over ondernemers in het centrum van Tilburg bevat Centrumtilburg.com een digitale variant van het door Schwung reclame ontwikkelde
Bidbook van Tilburg. Hier staat innovatie en ontwikkeling centraal, deelgebieden worden in kaart gebracht en gerelateerde informatie als winkeloppervlakte, bezoekersprofielen maar ook ondernemers die representatief zijn voor het betreffende deelgebied onder de aandacht gebracht.

Functioneel

Centrumtilburg.com is ontwikkeld vanuit de mobile first gedachte. Het merendeel , 89% van de bezoekers van deze website, bezoeken deze namelijk via een mobiel apparaat. Door gebruik te maken van de Material Design filosofie van Google voelt vooral de responsive variant van de website aan als een app. Eenvoudig en herkenbaar in de bediening.

Project status
Ontwerp fase
Wordpress

Bezoek deze website: www.centrumtiburg.com

Mobile

Door de herkenbare design patronen uit de Google Material Design bibliotheek voelt de navigatie van de responsive website aan als een app. Herkenbaar, overzichtelijk en duidelijk.